دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: رئیس جمهور جدید می‌بایست با تکیه بر زیرساخت های مهیا شده توسط دولت شهید رئیسی، کشور را در مسیر تعالی و رشد قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی امام جمعه آوج در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی، به قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) در زمانی انجام گرفت که مردم از مسیر دین فاصله گرفته بودند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مسیر حرکت و قیام امام حسین(ع) در تاریخ ماندگار شد، گفت: هر کسی در مسیر سیدالشهداء(ع) قدم بردارد سعادتمند خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: عاشقان و عزاداران می‌بایست به این نکته توجه داشته باشند که اعمال و رفتارشان در مسیر اهل‌بیت(ع) هست یا خیر.

امام جمعه آوج با بیان اینکه شبهات وارد شده، برای ایجاد انحرافات در دین می‌باشد، ابراز کرد: همه باید با تأسی به کشتی نجات امام حسین(ع) خودشان را به ریسمان الهی وصل کنند.

وی تأکید کرد: هر چه قدر در مصیبت امام حسین(ع) مراسم گرفته و عزادار باشیم، از مصائب امام زمان(عج) کاسته‌ایم.

امام جمعه آوج بیان کرد: نباید در عزاداری واجبات کنار گذاشته شود، در همین حال اقامه نماز باشکوه ظهر عاشورا در تمامی شهر و روستاها نیز مورد تأکید است.

وی با اشاره به افتخار آفرینی ملت ایران در عرصه انتخابات، یادآور شد: رئیس جمهور جدید می‌بایست با تکیه بر زیرساخت های مهیا شده توسط دولت شهید رئیسی، کشور را در مسیر تعالی و رشد قرار دهد و در کابینه خود از افراد معلوم الحال استفاده نکند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار کودکان و مردم مظلوم فلسطین تمامی ندارد، ابراز کرد: با عنایت خداوند متعال و مقاومت مردم مقاوم فلسطین، دوران زوال و نابودی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha